Life



Alrighttttt, Makwe specky pipi bulat. Baru sahaja lepasan SPM. Menunggu ketibaan surat surat tawaran sampai ke rumah--
lima beradik, semua bidadari kepada Mama&Abah tersayang. Kesemua lima bidadari lain, lain sangat perangai masing masing.

yang first-- Dah mendirikan masjid sendiri, satu cahaya mata && tak tinggal dengan husband dia. Paling bersungguh bila buat something that can make mama happy.


second-- sama jugak, sudah mendirikan rumah tangga setelah 6tahun bercinta. AKu bersyukur sbb Allah swt jodohkan dia dengan orang yang betol betol boleh jaga dia. Husband dia layan dia baik&Layan kiteorang mcm adik beradik sendiri. she's one and only one paling best & paling rapat since she get married. but once dia marah, Memang tak boleh buat apa.


third-- okay okay, ni seram sikit nak cerita. okay yang ni garang sikit. memang tak boleh masuk dengan aku. aku ingat lg, dulu kecik rapat sangat. then satu hari tu dia taknk mandi dengan aku then dia marah aku terok. terok sangat till now. aku pun dh lama gak bertegur dia. lama tak borak. lama sangat.

next--Paling degil nak semua benda perfect, paling kuat memilih sampai kalau lauk mama masak tak ikut selera sanggup keluar makan habiskan duit dekat luar. Paling kuat habiskan duit mama, selfish, Degil paling degil, tak boleh harap bila mintak tolong, paling bengap, paling bodoh dlm fimily & semua benda buruk buruk campak lah kat dia & Anak ke-empat ni adalah aku.


okay yang last-- Baru darjah 5 dan sekolah ambil aliran OKU. act dia bukan lah OKU teruk mana. muka dia normal je. mcm orang biasa.Dulu dia ada jantung berlubang lagi satu dia ni lampi (lambat pickup). then lepas je dia masuk sekolah tu dia okay dh reti baca reti tulis mengira pun dh tahu.dia siap jadi pengawas. OKay dekat rumah dia nakal. taknak dengar cakap orang. dengan aku pun apatah lagi.


&&&&&&& ada lagi--
paling penting dlm life yang always support aku, yang selalu bebel bebel yang suka buat aku ketawa yang bagi aku happiness dalam life.
takleh tunjuk muka lagi. yang ni privacy sikikkk

okay more than 1 hour Im typing--

jumpa anda di entri seterusnya. Assalamulaikum